לרקוד עם דרקונים

דרקונים מביאים איתם אנרגיות עוצמתיות וזה לא מקרי שבתקופה זו אנו שומעים עליהם יותר .
שומעים על אנרגיית הדרקון, אומנות הקשורה בדרקונים תופסת תאוצה, סמלים של דרקונים מתקבלים ועוד.
ישנם דרכים שונות לעבוד עם דרקונים ולכל אחד תתאים דרך אחרת.

ניתן לראות בהם ארכיטיפים לעבודה פנימית- כיצורים מיתיים קסומים, וניתן לעבוד איתם כאנרגיה של הדרכה גבוהה כשומרי כדור הארץ או כתודעה.

כך או אחרת, הדרקונים  מביאים איתם חוכמה ועוצמה ומעניקים לנו חסד וקלות בזמנים של מעברים .
הם שומרי השער למציאות אחרת.  
אנרגיית דרקונים עוזרת לנו לחבור  לחלקים בעצמנו שאבדו . (במסורות שונות ובאגדות הם שומרי המטמון שנמצא עמוק באדמה)

בתוך ציר הזמן הנוכחי והמציאות הנוכחית, הדרקונים חוזרים לעזור לנו להתחבר מחדש למקור האנרגיה החזק הזה כקולקטיב.

חיבור לאנרגיה זו תעצים כל כלי אנרגטי שיש לך, וכל עבודה רוחנית שאת עושה.

גלית היקרה! איזו חוויה עוצמתית ובלתי נשכחת! החלק הראשון שהיה הרצאה היה מרתק. ישבתי מוקסמת ומהופנטת. כל משפט שיצא מפיך היה מדויק. הידע היה קסום. ואז החלק של החניכות. מודה ומתוודה שלא חשבתי שכזו אנרגיה חזקה וברורה תיכנס לחיי. החניכות לדרקונים היו עוצמתיות אחת אחת. והקשר והחיבור שנוצר לי איתם הינו מתנה נפלאה שקיבלתי ממך. לא ציפיתי לכזה קורס ממשי שגם ארגיש בנוכחותם וגם אתקשר איתם. תודה שהכנסת קסם לחיי! תודה שהכנסת את אנרגיית הדרקונים להוויה שלי!

גלית יקרה, במקרה שלי הדרקונים מצאו אותי והחיבור היה מיידי איתם ואיתך. העברת את הידע הקסום בצורה מקצועית וברורה, כיוונת והדרכת, נתת הרגשה שאת יודעת על מה את מדברת... החניכות קסומות ועוצמתיות, אחרי כל חניכה היה לי ממש קשה להירגע מעוצמת החיבור שנעשה. כמתקשרת ומטפלת אנרגטית אני תמיד שמחה להתחבר לדרקונים ולטפל בעזרתם, הטיפול חזק ומורגש ממש אצל המטופל. ממליצה מאוד לשחרר אמונות קדומות, להיכנס לעולם המסתורין של הדרקונים ולהאמין שיש קסמים. תודה עליך

אתחיל ואומר שאם מישהו היה אומר לי לפני שנה שהוא לומד קורס דרקונים, הייתי חושבת שהוא איבד את זה לגמרי... למזלי התחלתי ללמוד אצל גלית שלל קורסים, והבנתי שמדובר באישה מלאת ידע, מחוברת לקרקע בדיוק כפי שהיא מחוברת לרוח. אז החלטתי שכל מה שהיא מוכנה ללמד- אני מוכנה ללמוד! וכך התוודעתי לאנרגיית הדרקונים העוצמתית. קורס קצר שכל שיעור בו הוא חוויה רוחנית גבוהה. והכי חשוב- חיבור פרקטי לכלי עוצמתי לליווי, לריפוי, לחיבור. אני ממליצה בחום על הקורס לכל מי שמאמין בקסם....

רוצה לשתף אותך בחוויותיי מההשתתפות שלי בסדנת הדרקונים שערכת. ראשית, אני מכירה אותך ככ הרבה שנים, ולמרות זאת אני תמיד משתאה על כמויות הידע שאת אוצרת בתוכך. ככ הרבה עומק, ככ הרבה מגוון, ככ הרבה רוחב... מעורר השראה! שנית, הסדנה היתה מוקפדת כל כך, מדוייקת ומושקעת מאד. החל מהמצגת המרהיבה וההסברים הרחבים, דרך ההיערכות שהזמנת אותנו לערוך לפני הסדנה, דרך הפתיחה הטקסית של המרחב לרוחות ולאלמנטים, ועד המדיטציות המדהימות!! של החניכות לדרקונים השונים. היה מרשים לראות איך את נוטעת בנו זרעים עמוקים של ידע רחב ומרגש, ומשלב מסויים מזמינה אותנו לגדול בעצמנו, להמשיך ולהעמיק את ההיכרות עם הדרקונים בדרך שלנו, לעצב ולייצב את הקשר שלנו איתם, באופן הנכון והמדוייק ביותר לנו. נתת לנו את הידע, ושלחת אותנו להמשיך לחקור, להתיידד ולהכניס אותם לחיינו. שורה תחתונה: אני ממליצה בשמחה ובאהבה על הסדנה הזאת. כל כך חיכיתי לה, ואני ממש שמחה שעברתי אותה, ספציפית איתך. את המורה האולטימטיבית!

מה בסדנה?

~חלק 1~

כניסה לעולם הדרקונים

לאחר החלק התיאורטי אנו כבר מבינות שישנן דרכים שונות להתחבר לאנרגיית הדרקון. אין דרך אחת הטובה יותר מהשניה, אלו צורות שונות שמתאימות לאנשים שונים ולאופן בו הם תופסים את אנרגיית הדרקון.

החניכות שאני מציעה הן בעיקר חניכות העצמה על מנת להתחבר לאנרגיה עצמה ולאפשר לכם מכאן להמשיך את מסע ההיכרות עם תודעה זו.

~חלק 2~

חניכה: העצמת הדרקון

מאפשרת לנו “להתיישר” עם תדר אנרגיית הדרקון.
לאחר החניכה,  תהיי מחוברת לאנרגיה של הדרקון , והקריאה אליו נעשית בקלות מתוך כוונה. הדרקון משמש כאפוטרופוס ומורה דרך רב עוצמה.

לאחר החניכה “להעצמת הדרקון”, תוכלו למעשה לחבור לדרקונים שונים כפי רצונכם, כמייצגים אנרגיות שונות – צבעים, אלמנטים וכוחות נוספים, ככל שתעמיקו בהיכרות שלכם עם אנרגיית הדרקון.

עם זאת, על מנת לאפשר לכם עוד העמקה עם אנרגייית הדרקון , תחנכו גם לדרקונים נוספים, על לקבל כלים מיידים לעבודה אישית ועם אחרים, ולהעצמה ושדרוג כל מרחב טיפולי.

~חלק 3~

~חלק 4~

חניכה: דרקון לבן

דרקון של טיהור, ניקוי, והגנה מפני אנרגיות וישויות שליליות.
הדרקון הלבן מבהיר את דרכך, ומסיר חסימות בשדה האנרגיה שלך.

נלמד להפעיל את הדרקון הלבן באמצעות סימבול, עלינו ועל אחרים.

חניכה: דרקון האש

דרקון האש עובד עם שלושת הצ’אקרות התחתונות.
האנרגיה שלו מעגנת אותך, מדליקה מחדש תשוקה, אש פנימית וביטחון.

נלמד להפעיל את דרקון האש באמצעות סימבול, עלינו ועל אחרים.

~חלק 5~

~חלק 6~

חניכה: דרקו לוצ’יס

דרקון האור, המסייע להעלות את התדר שלנו או של המרחב בו אנו נמצאים.

עצם ההימצאות של דרקו לוצ’יס במרחב שלנו, מעלה את התדר האנרגטי שלנו

העשרה

תקשור אודות דרקונים ומידע נוסף

פרטים טכניים

הקורס משולב חלקים תאורטיים ללימוד עצמי ובפגישות זום אישיות:
חזרה איתי על החומר, דיוק, שאלות, חניכות ותמיכה בתהליך שלך. 
המפגשים שלנו נקבעים מראש, על מנת לשמור על קצב התקדמות ומסגרת.

מועד הסדנה

עכשיו : )

מחיר

499 ש”ח

THOSE WHO DONT BELIVE IN MAGIC WILL NEVER FIND IT

גלית גילי גרשום

חניכה מסורה של אמנויות הכישוף והקסם העתיקות, אך באותה נשימה לומדת ממקורות חדשים יותר. שואבת השראה מתורות ותרבויות רוחניות מגוונות. המסע שלי הוא אקלקטי, כאשר אני טווה יחד חוטי חוכמה ממקורות שונים, עתיקים ועכשוויים. בין אם זה הליכה בנתיב הדרקון, עבודה עם יצורי קסם, ישויות אור ואלמנטים של הטבע, רפואת העשן, תרגול ריפוי אבות קדומים, ריפוי אנרגטי ומידעים רוחניים, טיפול בפרחי באך או חיבור ליהדות דרך הקבלה וסודותיה.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן